ölü Aşk Diyarlarına Akor

Divane Aşık Gibi Akor ve Gitar Ritimleri. Bm G Em Fm Ölü Aşk Diyarlarına Beni Sen Attın Ya Em Fm A Fm G Fm İçim Viraneyim Divaneyim Aaa-Ah Bm G Em Fm Sesin Yankı Olur Boğar Her Adım Ya Em Fm A Fm G Fm İçim Viraneyim Divaneyim Aaa-Ah Bm A G A Fm Haykırsam Ellerimi Açsam Yalnız Saaana Aaaah Bm A G A Bm Ağlasam Çocuk Gibi Eskileri An-Lat-Sam Em Fm A Fm G Fm.

Muhammed Ali Balaban 2014

Halil Sezai Paramparça Tüm Versiyonlarda Akor ve Gitar Ritimleri Hacettepe Üniversitesi devlet konservatuarından mezun olan Halil Sezai Bulgar göçmeni olup soyadını paracıkoğlu ise bur.

ölü aşk diyarlarına akor. Em Bm C G B Em D C Al son bir sarki israf olsun G D Dudağımdan sana dökülen Em D C Bir kaç kadeh şarap nedenim olsun G D Üzerimden atamadığım Am G Bir yük ölü toprak C D Senin olmak ne kadar zor Em Sanki x2 Em C G D Aşk damarlarımda Em C G D Aşk dolanır durur Em C G D Sen hiç korkma Em C G D Hep yolunu bulur Em D Boş boş dünyamız C Geldim yalnız G Gitçem yalnız Am Anlatamam derdimi G Ah sevgilim C Geceler benim D Em Tek gerçeğim sensin x2 Em C G D Aşk. Ömür Gedik Sesim yankı olur. Sesin yankı olur boğar her adımda İçim paramparça Viraneyim duman oldum ah.

İçim paramparça viraneyim duman olur aa. Beni sen attın da. Ağlasam çocuk gibi eskileri anlatsam.

Dm Bb C Am Ölü aşk diyarlarına beni sen attın da C Am C Am Am İçim paramparça viraneyim yalan oldum aa ah Dm Bb C Am Sesin yankı olur boğar her adımda C Am C Am Am İçim paramparça viraneyim duman oldum aa ah Dm Am C Haykırsam ellerimi C Bb C Dm Açsam yalnız sana aah Dm Am C Ağlasam çocuk gibi C Bb C Dm Eskileri anlatsam Dm Gm C Bb Derviş gibi. Dm Bb C Am Ölü aşk diyarlarına beni sen attın da C Bb Am C Bb Dm Bb Dm İçim paramparça viraneyim yalan oldum ah Dm Bb C Am Sesin yankı olur boğar her adımda C Bb Am C Bb Dm Bb Dm İçim paramparça viraneyim duman oldum ah Dm Am Gm F Haykırsam ellerimi açsam yalnız sana ah Dm Am Gm C Dm Ağlasam çocuk gibi eskileri anlatsam Gm Am C Dm Derviş gibi. İçim paramparça viraneyim duman olur aa.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Dm Bb Gm C Sesin yankı olur boğar her adımda Gm C Am Dm İçim paramparça viraneyim duman oldum. Ölü aşk diyarlarına beni sen attın da.

Ölü aşk diyarlarına Beni sen attın da İçim paramparça Viraneyim yalan oldum ah. Bikinisinde astronomi akor chords bikinisinde astronomi elektro gitar akorları. Dm Bb C Am Ölü aşk diyarlarına beni sen attın da C Bb Am C Bb Dm Bb Dm İçim paramparça viraneyim yalan oldum ah Dm Bb C Am Sesin yankı olur boğar her adımda C Bb Am C Bb Dm Bb Dm İçim paramparça viraneyim duman oldum ah Dm Am Gm F Haykırsam ellerimi açsam yalnız sana ah Dm Am Gm C Dm Ağlasam çocuk gibi eskileri anlatsam Gm Am C Dm Derviş gibi abdal gibi tapar gibi.

Derviş gibi abdal gibi tapar gibi paramparça aa. Rafet El Roman Aşk-ı Virane Akor ve Gitar Ritimleri. Ölü aşk diyarlarına beni sen attın da.

Sesin yankı olur boğar her adımda İçim paramparça Viraneyim duman oldum ah. Bir yük ölü top rak Senin ol mak ne kadar zor san ki. C Am Dm Bb Fm Gm.

Ölü aşk diyarlarına. Viraneyim yalan oldum ah. Haykırsam ellerimi açsam yalnız sana aah.

Sesin yankı olur boğar her adımda. Nev Mazideki Aşk Akor ve Gitar Ritimleri. ölü aşk diyarlarına beni sen attın ağlasam çocuk gibi içim paramparça viraneyim paramparça sözleri halil sezai halil sezai paramparca sozleri paramparca halil sezai haykırsam ellerimi açsam yalnız sana paramparça halil sezai akor halil sezai paramparça akustik ölü aşk diyarlarına akor.

Sesin yankı olur boğar her adımda. Halil Sezai Paramparça Akor ve Gitar Ritimleri Yerli şarkıların gitar akorlarıritimleri ve tabları. C Am Dm Bb C Am Ölü aşk diyarlarına beni sen attın da C Am İçim paramparça C Bb Am Bb Am Viraneyim divaneyim aahh Dm Bb C Am Sesin yankı olur boğar her adımda C Am İçim paramparça C Am Bb Am Viraneyim yalan oldum aa aahh Dm Haykırsam Am Bb C Dm Ellerimi açsam yalnız sana aaahh Dm Am Ağlasam çocuk gibi Fm C Dm.

Halil Sezai İçim paramparça. Haykırsam ellerimi açsam yalnız sana Ağlasam çocuk gibi Eskileri anlatsam Derviş gibi abdal. Boş boş dünya mız Geldim yal nız Gitçem yal nız Anlatamam derdi mi Ah sevgi lim Geceler be nim Tek gerçe ğim sen sin.

Sesin yankı olur boğar her adımda. Ölü aşk diyarlarına Beni sen attın da İçim paramparça Viraneyim yalan oldum ah. Ölü aşk diyarlarına beni sen attın da Gm C Am Dm İçim paramparça viraneyim yalan oldum.

A şk damar larım da A şk dola nır du rur Sen hiç kork ma O hep yolu nu bu lur. İçim paramparça viraneyim yalan olur aa. ölü denizciler kayıp galaksiler buldum gözlerindeler Dm E A senden tek istediğim geçmişin geleceğin benim olsun F C F C Bb C F C F yaz gelirken karışır böyle şeyler C Bb C F neşeyle endişeler ayak bastığı her yerdeler.

Dm C Haykırsam ellerimi Bb C Dm Açsam yalnız sana aah Dm C Ağlasam çocuk gibi Bb C Dm Eskileri anlatsam. Pinhani Dön Bak Dünyaya Akor ve Gitar Ritimleri. ölü aşk diyarlarına akor akor için etiket sonuçlarını görebilirsiniz.

Bm G Em Fm A. Candan Erçetin Gamsız Hayat Akoru ve Gitar Ritimleri. Model Bir Melek Vardı Akor ve Gitar Ritimleri.

Viraneyim duman oldum ah. Demir Demirkan Aşk Var ya Akor ve Gitar Ritimleri. Dm Gm C Am Derviş gibi abdal gibi tapar gibi Dm Paramparça.

Haykırsam ellerimi açsam yalnız sana Ağlasam çocuk gibi Eskileri anlatsam Derviş gibi abdal gibi tapar gibi. A şk damar larım da A şk dola nır du rur Sen hiç kork ma O hep yolu nu bu lur. Haykırsam ellerimi açsam yalnız sana aah.

İçim paramparça viraneyim yalan olur aa. Ölü aşk diyarlarına.

Muhammed Ali Balaban 2014

Muhammed Ali Balaban 2014

Muhammed Ali Balaban 2014

Muhammed Ali Balaban 2014

Muhammed Ali Balaban 2014

Nota Akor Eslik Autumn Leaves

Nota Akor Eslik Autumn Leaves

Bisgen Elvitodella

Bisgen Elvitodella

Muhammed Ali Balaban 2014

Muhammed Ali Balaban 2014

Muhammed Ali Balaban 2014

Bisgen Elvitodella

Muhammed Ali Balaban 2014

Muhammed Ali Balaban 2014

Muhammed Ali Balaban 2014

Muhammed Ali Balaban 2014

Muhammed Ali Balaban 2014

Muhammed Ali Balaban 2014

Muhammed Ali Balaban 2014

Muhammed Ali Balaban 2014

Muhammed Ali Balaban 2014

Muhammed Ali Balaban 2014

Mabel Matiz Adini Sen Koy Akor Tab Gitar Akorlari


Comments