Levent Yüksel Zalim Akor

Levent Yüksel - Zalim gitar akoru şarkı sözleri kolay ve orjinal ton chords zalim zalim akor zalim akorları Akorhane. Kadınım akor chords kadinim klasik gitar akorları.

Istanbul Bana Dar Akor

Levent Yüksel - ZALİM Akor.

Levent yüksel zalim akor. Levent Yüksel - Zalim tab gitar tabları levent yuksel zalim. Levent Yüksel - Ya Sonra. Ahmet Kaya - Kendine İyi Bak.

Levent Yüksel - Sultanım. İlk ve orta öğrenimini Antalyada tamamlayan Levent Yüksel yüksek öğrenimini İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı kontrbas bölümünde bitirdi. Levent Yüksel - Zalim.

Repertuara Ekle Em D Em Ten beyaz saç kizil güller kahkahasinda bülbüller D Em Kirpigi kapkara tüller ben o afete vuruldum G Am D G Göz degil nakis mübarek bendeki ask degil ibadet Am D G Em Elleri sevdi nihayet ben ebedi saadetten kovuldum D Em Gölgemi aldim yanima vurdum hasretin yoluna D Em Benzedim. Search in pages. Düzenlemesini Uzay Heparının yaptığı şarkının sözleri Sezen Aksuya aittir.

Levent Yüksel - Yas. Aşkın Nur Yengi - Bir Zaman Hatası. Levent Yüksel akor gitar akorları tab ve notaları.

En Doğru Gitar Akorları Tabları ve Şarkı Sözleri. Levent Yüksel NC Em D Saçlarini dagitir rüzgar Em D Yeditepe üzerinden Am Em Bm F Hatiralar tarihin küllerini savurur Bm A G Kadin gibi kisrak gibi sarilayim D Gel ince beline C D Bm Yarim Istanbul gel öpeyim gerdanindan Em C Am Em B7 Em NC Em D Tüketilmis yasanmamis Em D Am Hediyelik hayatlar ah bu evler Em Bm F Pencereler bu kapilar sokaklar Bm A Hüzün gibi sevinç gibi G D. Levent Yüksel - Zalim Akor.

Ten beyaz saç kızıl güller kahkahasında bülbüller G Am Kirpiği kapkara tüller ben o afete vuruldum C Dm G C Göz değil nakış mübarek bendeki ask değil ibadet Am G C Am Elleri sevdi nihayet ben ebedi saadetten kovuldum. Lafla vakit dolmakta Fm Gm Avare oldum serseri oldum terki diyarda Cm Bb Zalim senin Allahın yok mu Cm Yarin gözü yüksekte benim bir kuru aşkım var Düşmanlarım nispette be. Levent Yüksel - Yeter ki Onursuz Olmasın Aşk.

Levent Yüksel - Medcezir. Levent Yüksel - Karaağaç. Search in posts.

Levent Yüksel - Zalim. Levent Yüksel - Zalim akor gitar akorları levent yuksel zalim. üniversitede bulunduğu yıllarda birçok gece kulübünde bas gitar çaldı ve birçok ünlü sanatçıya geri vokalistlik yaptı1993 yılında Med Cezir albümünü çıkardı.

Cm A Cm Ten beyaz saç kızıl güller kahkahasında bülbüller A Cm Kirpiği kapkara tüller ben o afete vuruldum D Fm A D Göz değil nakış mübarek bendeki aşk değil ibadet Cm A D Cm. Levent yüksel zalim akor akor için etiket sonuçlarını görebilirsiniz. Levent Yüksel - Tuana.

F C G C F Oynaşır mıyım bi daha C Kadın mı kız mı bi daha F Ben ettim sen etme affet C Bırakma beni bu karda kışta F Bitti Geçti gitti tövbe Tövbe tövbe tövbe tövbe E tövbe e tövbe F Dolaşır mıyım bi daha C O bar bu bar geceden sabaha F Hadi kapat beni evlere at C Dönersem eğer koy kapıya x2 F C Kalk gidelim ele oh dedirtme F C Sevdiğini kurda. Levent Yüksel - Ya Sonra. Tarkan - Ölürüm Sana.

Bir Fahir Atakoğlu bestesi olan İstanbul Levent Yükselin 1993 yılında çıkan Med Cezir adlı albümünde yer almıştır. Levent Yüksel - Bu Gece Son. Levent Yüksel - Zalim - Akor.

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor

Istanbul Bana Dar Akor


Comments