Sevmek Böyledir Işte Akor

A Haluk Levent - Sevmek Böyledir İşte. Sevmek Böyledir İşte Lyrics.

Muhammed Ali Balaban Temmuz 2014

Haluk Levent - Akor ve diğer santçıların gitar akorları penAkor da.

Sevmek böyledir işte akor. Haluk Levent - Yeter Ki Sen Sev Beni. Haluk Levent - Vapurum. Paylaştığımız gitar akorları söz tab ve notalar kontrol edilerek yayınlanmaktadır.

SEVMEK BÖYLEDİR İŞTE Haluk Levent C Bir düş gördüm sonu olmayan Dm Am Gözlerimdeki bulut eridi birden C Odamdaki yıldızlar birer birer sönerken Dm Am Sakladığım güneş çıkıverdi cebimden F G Am Nedir seni sevdiren anlayamadım F G Am Kafam karmakarışırık uyuyamadım F G Am Yatağımda boşluksun ama F G Am Yastığımdaki çukursun bana F G F G İşte sen her gece sen. Haluk Levent - Yandırdın Kalbimi. Ayna - Garibim - Akor.

Paylaştığımız gitar akorları söz tab ve notalar kontrol edilerek yayınlanmaktadır. Haluk Levent - Sevmek Böyledir İşte Akor adlı parçanın akorlarını orjinal ton olarak inceleyebilirsiniz. A Burak Kut - Boşver.

Haluk Levent - Sevmek Böyledir İşte Şarkısının akor - nota - sözleri. Sevmek böyledir işte akor chords sevmek boyledir iste ukulele akorları Bu siteyi ziyaret ederek Kullanım Şartlarımızı Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmiş bulunuyorsunuz. Haluk Levent - Gariban akor orjinal ton şarkı sözleri.

R Slow Şarkı Akorları. Haluk Levent - Sevmek Böyledir İşte Sözleri ve Gitar Akorlarını bir çok farklı seçenek ile çalın söyleyin ve ya dinleyin. Haluk Levent - Aç Pencereni.

Haluk Levent - Ağlama Bebeğim. Adamlar - Ateş Ederim akor orjinal ton şarkı sözleri. Yaşamak hep böyledir su biter seller durmaz.

Haluk Levent - Sevmek Böyledir İşte v1 Akor. Haluk Levent - Akor Adlı sanatçının gitar akorlarını web sitemizden orjinal ton olarak bulabilirsiniz. Düş Sokağı Sakinleri - Kan Revan İçindeyim.

Sevmek Böyledir İşte Akor Haluk Levent Akor Club 12 Nisan 2020 0 Haluk Leventin 2000li yıllarda arka arkaya çıkardığı albümlerinden bir tanesi de Kral Çıplak idi. Haluk Levent-Sevmek Böyledir İşte iste sen hergece akor sevmek boyledir iste sarki sozu sevmek boyledir isteakor sevmek böyledir işte akor merkezi bir dus gordum sonu olmayan Sevmek böyledir ışte arpej ve ritim sevmek işte sevmek böyledir akor haluk levent yerle bir yelkovan akor. Haluk Levent - Yalan.

R 80ler Popüler 100 Akor. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Repertuara Ekle Am Bir düş gördümsonu olmayan F G Gözlerimdeki bulut Am Eridi birden Am Odamdaki yıldızlarbirer birer sönerken F G Am Sakladığım güneş çıkıverdi cebimden F G Am Nedir seni sevdiren anlayamadım F G Am Kafam karma karışık uyuyamadım F G Am Yatağımda.

Enbe Orkestrası Akorları Bu içerik için hata bildir. D Bir düş gördüm sonu olmayan Fm A Cm Gözlerimdeki bulut eridi birden D Odamdaki yıldızlar birer birer sönerken Fm A Cm Sakladığım güneş çıkıverdi cebimden G A D Nedir seni sevdiren anlayamadım G A D Kafam karmakarışık uyuyamadım G A D Yatağımda boşluksun ama G A Cm. A Merve Özbey - Zorlu Sevdam Hoşçakal.

Haluk Levent - Sevmek Böyledir İşte akor gitar akorları haluk levent sevmek boyledir iste. Haluk Levent - Sevmek Böyledir İşte. Bir düş gördüm sonu olmayan Gözlerimdeki bulut eridi birden Odamdaki yıldızlar birer birer sönerken Sakladığım güneş çıkıverdi cebimden.

A Bendeniz - Cumadan Pazara. Sanatçıya ait diğer şarkıların gitar akorlarını web sitemizden inceleyebilirsiniz. İşte sen her gece G F G Düşlerime düşünce C G Am Yerle bir yelkovanyerle bir akrep F G Gündüzler yok ki zaten F G Oyunlar bir bilmece C G Am Ne düşteyim ne gerçekte F G Am Sevmek böyledir işte.

Sevmek Böyledir İşte Akor. Haluk Levent - Sevmek Böyledir İşte. Haluk Levent Akorları ve Şarkı Sözleri.

Oylun Davran Erdayi Kasim 2014

S A R K I Akor Aralik 2010

Favori Sarkilarim Gitar Akorlari Falan Filan

Gitar Akorlari Subat 2018

Basak In Cekmecesi 2010

Gitar Akorlari Subat 2018

Erhan Karaman 2015

Muhammed Ali Balaban Temmuz 2014

Gitar Akorlari Subat 2018

Hakan Senbir Subat 2011

Gitar Akorlari Mart 2018

Muhammed Ali Balaban Temmuz 2014

Gitar Akorlari Subat 2018

Gitar Akorlari Subat 2018

Ruh Muzem 2019

Gitar Akorlari Subat 2018

Gitar Akorlari Subat 2018

Hakan Senbir Subat 2011

Basak In Cekmecesi 2010


Comments