Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor şarkı Sözü

Serhan İlbeyi En Son Eklenenler. Orhan Hakalmaz Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor Şarkı Sözleri.

Celal In Penceresinden Neset Ertas In Gonul U

Neşet Ertaş Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor.

Gönlüm ataşlara yandı gidiyor şarkı sözü. Serhan İlbeyi Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor Mp3 indir dur müzik yükle Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor dinle sözleri oku Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor cepten mobil indir. Ben bu yıl yarimden ayrı düşerim Her günüm bir yıla döndü gidiyor Yine zından oldu dünya başıma Gönlüm ataşlara yandı gidiyor. Neşet Ertaş Şarkı Sözleri - Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor.

Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor şarkı sözü Senden nefret edenleri sev. Ben Bu Yıl Yarimden Ayrı Düşeli Her Günüm Bir Yıla Döndü Gidiyor Gine Zindan Oldu Dünya Başıma Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor Ömrüm Boş Hayale Kandı Gidiyor Uzaktır Yolların Dolandım Geldim Tatlıdır Dillerin Bağlandım Kaldım Günahım Boynuna İşte Ben. Ben bu yıl yarimden ayrı düşeli Her günüm bir yıla döndü gidiyor Gine zindan oldu dünya başıma Gönlüm ataşlara yandı gidiyor Ömrüm boş.

Kerim Yağcı - Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor Şarkı Sözleri. Karacaoğlan Şarkı Sözleri - Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor 2. Ben bu yıl yarimden ayrı düşeli Her günüm bir yıla döndü gidiyor Gine zindan oldu dünya başıma Gönlüm ataşlara yandı gidiyor Ömrüm boş hayale kandı g.

Serhan İlbeyi En Son Eklenenler. Ben bu yıI yarimden ayrı düşerim Her günüm bir yıIa döndü gidiyor Yine zından oIdu dünya başıma GönIüm ataşIara yandı gidiyor. Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor Uzaktır Yolların Dolandım Geldim Datlıdır Dillerin Bağlandım Kaldım Günahı Boynuna İşte Ben Öldüm Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor Ömrüm Boş Hayale Kandı Gidiyor Ben Bu Yıl Yarımdan Ayrı Düşeli notası.

Em Ben bu gün yarimden ayrı düşeli Am Emx2 Her günüm bir yıla döndü gidiyor Am Em Yine zindan oldu dünya başıma Am Em Gönlüm ataşlara yandı gidiyor x2 G F Em Ömrüm boşa yare kandı gidiyor Em Uzaktır yolları dolandım geldim Am Emx2 Tatlıdır dilleri bağlandım kaldım Am Em Günahı boynuna işte ben ölüm Am Emx2 Gönlüm ataşlara yandı gidiyor. Uzaktır yolların dolandım geldim Tatlıdır. Ben bu yıI yarimden ayrı düşeIi Her günüm bir yıIa döndü gidiyor Gine zindan oIdu dünya başıma GönIüm ataşIara yandı gidiyor.

Ben bu yıl yarimden ayrı düşeli Her günüm bir yıla döndü gidiyor Gine zindan oldu dünya başıma Gönlüm ataşlara yandı gidiyor Ömrüm boş hayale kandı gidiyor Uzaktır yolların dolandım geldim Tatlıdır dillerin bağlandım kaldım Günahım boynuna işte ben öldüm Gönlüm ataşlara yandı gidiyor Ömrüm boş hayale kandı gidiyor Hayal meyal olmuş şu bizim eller. Kerim Yağcı Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor şarkı sözü Ben bu yıl yаrimden аyrı düşerim Her günüm bir yılа döndü gidiyor Yine zındаn oldu dünyа bаşımа Gönlüm аtаşlаrа yаndı gidiyor Ömrüm boş hаyаle kаndı gidiyor Uzаktır yollаrın dolаndım geldim Tаtlıdır dillerin bаğlаndım kаldım. Koray Avcı - Sen Şarkı.

Neşet Ertaş Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor Şarkı Sözleri. Ben bu yıl yarimden ayrı düşeli Her günüm bir yıla döndü gidiyor Gine zindan oldu dünya başıma. Gönlüm ataşlara yandı gidiyor Ömrüm boş hayale kandı gidiyor Bu şarkı sözü 6819 kere okundu.

Bu şarkı için henüz şarkı sözü eklenmemiş. Neşet Ertaş Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor Şarkı Sözleri. Bugün ben yarimden ayrı düşeli Her günüm bir yıla döndü gidiyor Gene zindan oldu dünya başıma Sinem ateşlere yandı gidiyor.

-- Ludwig Van Beethoven Paylaş. By admin 8 Ay Önce 337 İzlenme. Orhan Hakalmaz Şarkı Sözleri - Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor.

İyilikten başka üstünlük alameti tanımıyorum. Koray Avcı Hasretinle Yandı Gönlüm şarkı sözü Hаsretinle yаndı gönlüm Yаndı yаndı söndü gönlüm Evvel yükseklerden uçtu. Gönlüm ataşlara yandı gidiyor Ömrüm boş hayale kandı gidiyor.

Bu şarkı için henüz şarkı sözü eklenmemiş. Erol Parlak Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor Şarkı Sözleri. Bahçe Duvarından Aştım Serhan.

Em Ben bu gün yarimden ayrı düşeli Am Em 2 tekrar Her günüm bir yıla döndü gidiyor Am Em Yine zindan oldu dünya başıma Am Em Gönlüm ataşlara yandı gidiyor 2 tekrar G F Em Ömrüm boşa yare kandı gidiyor Em Uzaktır yolları dolandım geldim Am Em 2 tekrar Tatlıdır dilleri bağlandım kaldım Am Em Günahı boynuna işte ben ölüm Am Em 2 tekrar. Orhan Hakalmaz Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor Ben bu yıl yarimden ayrı düşerim Her günüm bir yıla döndü gidiyor Yine zından oldu dünya başıma Gönlüm ataşlara yandı gidiyor Ömrüm boş hayale kandı gidiyor Uzaktır yolların dolandım geldim Tatlıdır dillerin bağlandım kaldım Günahı boynuna işte ben öldüm Gönlüm ataşlara yandı gidiyor Ömrüm boş hayale. Atım Arap Serhan İlbeyi.

Serhan İlbeyi Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor Lokman Karaca Remix Mp3 indir dur müzik yükle Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor Lokman Karaca Remix dinle sözleri oku Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor Lokman Karaca Remix cepten mobil indir. Ben bu yıI yarimden ayrı düşeIi Her günüm bir yıIa döndü gidiyor Gine zindan oIdu dünya başıma GönIüm ataşIara yandı gidiyor. Neşet Ertaş - Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor Şarkı Sözü.

Karaokem Karaoke Muzik Ensturmental Ve Md Altyapi Fon Muzigi Sitesi Agustos 2012

Turk Halk Muzigi Listesi 1 Muzik Listeleri

Begeniyle Ve Severek Okunulan Yazi Ve Hikayeler Neset Ertas In Gonul U

Muzik Sarki Sozleri Oku Dinle Subat 2017

Karaokem Karaoke Muzik Ensturmental Ve Md Altyapi Fon Muzigi Sitesi Karaoke Soyle

Bu Kacinci Bahce Gordum Tarumar 2010

Bir Lunapark Temizlikcisinin Seruvenleri

Arsipel 2009

Muzik Sarki Sozleri Oku Dinle Subat 2017

Bir Lunapark Temizlikcisinin Seruvenleri

Yazi Yorum 073 25 Eylul 2013 Carsamba 21 17 Siir Ve Turku Iki Muhtesem Garip

Bu Kacinci Bahce Gordum Tarumar 2010

Sarki Indir Dinle 07 Mart 2008 Cuma

Celal In Penceresinden Neset Ertas In Gonul U

Arsipel 2009

Thm Musa Eroglu Ve Hasan Genc Gonlum Ataslara Yandi Gidiyor

Download Gnlm Atalara Yand Gidiyor Orhan Hakalmaz Mp3 Dan Mp4 2019 Limbad Mp3

Bu Kacinci Bahce Gordum Tarumar 2010

Hareketli Turkuler Muzik Listeleri

Bir Lunapark Temizlikcisinin Seruvenleri

Celal In Penceresinden Eylul 2017

Bu Kacinci Bahce Gordum Tarumar 2010

Arsipel 2009

Celal In Penceresinden Neset Ertas In Gonul U


Comments