Erdal Erzincan Al Mendil Senin Olsun

Gözle on ikiden vur da sonra git. Erdal Erzincan - Al Mendil.

Baglama Notalari Turku Notalari

Ne hale düşmüşüm gör de sonra git.

Erdal erzincan al mendil senin olsun. Kurbanın olam dağlar. Erdal Erzincan - Felek Senin Elinden. Yar Senin Derdinden.

Dünden bugüne tüm Erdal Erzincan müzikleri albümleri video klipleri için tıkla. Sakla koynunda kalsın. Erdal Erzincan Felek Senin Elinden Sözleri.

Gül yerine kara çalı biter mi. Hasretinden Mecnun misali oldum. Kullanıcı Yorumları Erdal Erzincan - Deyiş Mustafa.

Aslan yatağında tilki yatar mı. FATMA ŞAHİN LEYLO LEYLO. Kimi görsem seni deyi.

Erdal Erzincan Yıldız Sözleri Bir yıldız doğdu nur ile Âlemi yaktı nar ile Küsülüyüm ben yar ile Niye doğdun sarı yıldız mavi yıldız Aman aman evler yıkan yıldız Evler yıkan beller büken Kanım döken kervan kıran Dön dön yâre doğru dön Yine bugün yaralandım İndim etrafı dolandım Tatlı canımdan usandım. Gel ağlatma beni deyi. Erdal Erzincan - Çeke Çeke.

Erdal Erzincan Yar Senin Derdinden Sözleri. Erdal Erzincan Hamdü Sena Olsun MP3 indir müzik yükle Hamdü Sena Olsun dinle MP3 İNDİR. Erdal Erzincan Al Mendil Sözleri.

Aşık olan maşukunu atar mı. Söz Geleneksel 2. Yar Senin Derdinden.

Hem yanarım hem ağlarım. Seneler evvel aleviler böylealeviler şöyle diye bin bir türlü yalanların kimlerin neden ve niçin. Yüzüne bakar ağlarım.

Leylaca - Senin Olsun Mendilin. Be felek senin elinden. Lütfeyle beyim urandır.

Yerli Yabancı Kürtçe Azerice ve aklınıza gelebilecek her türlü müzik tarzında şarkıları sitemizde kolaylıkla bulabilirsiniz. N Oy dağlar zalım dağlar. Başımı döğer ağlarım.

Derd-i derunumu sor da sonra git. Ben o yare neyledim ki. Erdal Erzincan - Ağlasam mı.

Yara bende yara bende. Gözle on ikiden vur da sonra git. Aşık olan maşukunu atar mı.

Erdal Erzincan Yar Senin Derdinden Sözleri. Erdal Erzincan - Erisin Dağların Karı. Güvercin Müzik 15889 views.

Hasretinden Mecnun misali oldum. Gece gündüz ağlar gözüm. Ne hale düşmüşüm gör de sonra git.

Hayatım boyunca alevi türkülerini duyduğumda oturup büyük hayranlıkla dinlemişimdir. Yoldan rasgele 100 tane genç seçelim Erdal Erzincan ı mı tanıyorsun Hadise yi mi diye soralım verilecek cevapları sen tahmin et. Mendilim murat alsın.

Kipriğin kana batır. Al Mendil SözleriAl mendil sende kalsın oySakla koynunda kalsın oyBen murad alamadım oyMendilim murad alsınOy dağlar zalım dağlar oyKurbanın olum dağlar oyDeymeyin yaralıyam oyYaradır sözüm dağlarPerçemin yana yatır oyKirpiğin bana batır oyYar benim alın yazım oyOkunur satır satırOy dağlar zalım dağlar oykurbanın olum dağlar oyDeymeyin yaralıyam oyYaradır sözüm dağlar. Gül yerine kara çalı biter mi.

Yâr senin derdinden derbeder oldum. Erdal Erzincan - Şu Yalan Dünyaya. Mehmet ercan Sevgili Erdal Erzincan biz seni kısa yolda da dinleriz evde de dinleriz uzun yolda ve her yerde dinleriz yeterki sen sağ ol sen soyle.

Mp3 indirmek hiç bu kadar kolay olmamıştı. Erdal Erzincan - Nem kaldı. Derd-i derunumu sor da sonra git.

Erdal Erzincan Hamdü Sena Olsun MP3 indir müzik yükle Hamdü Sena Olsun dinle. O yar benden çekip gitmiş. Aysel YAKUPOĞLU - Leyla Mecnun Aşk Görsün.

Neden eller geldi Zöhrem gelmedi vah. Alevi değilizbunu sınıflama yapmak için değil kültürel olarak farklı bir yerden geldiğim için söylüyorum. Aslan yatağında tilki yatar mı.

Erdal Erzincan - Yıldız. Ben murat alamadım. Halay Mendilim yele yele YELIZ 0172 4562014 HANNOVER ALMANYA BAYANLAR ARASI KINA GECELERİ.

Aman aman aman aman aman aman. Gözümün yaşı barandır. Çağırırım gani deyi.

Perçemin yana yatır. Erdal Erzincan - Al Mendil Güvercin Müzik Official Video - Duration. Al Mendil Sende Kalsın-Erdal Erzincan Al Mendil Sende Kalsın Sakla Koynunda Kalsın Ben Murad Alamadım Mendilim Murad Alsın Oy Dağlar Zalim Dağlar Kurbanın Olam Dağlar Değmeyin Yaralıyam Yaredir Sözüm Dağlar Perçemin Yana Yatır Kipriğin Bana Batır Yar Benim Alın Yazım Okunur Satır Satır.

Erdal Erzincan - Felek Senin Elinden Official Audio - YouTube. Turnam başın alıp gitmiş. Al mendil sende kalsın.

Erdal Erzincan - Yar Senin Derdinden. Okunur satır satır. Erdal Erzincan - Al Mendil.

Burhan Çaçan-Mendilim Yele Yele. Sel sel olmuş akar bende. Yar benim alın yazım.

Yâr senin derdinden derbeder oldum. Neden eller geldi Zöhrem gelmedi. Yaredir sözüm dağlar.

Al mendil sende kalsınSakla koynunda kalsınBen murad alamadımMendilim murad alsın Oy dağlar zalım dağlarKurbanın olum dağlarDeğmeyin yaralıyamYaradır sözüm d.

Turk Halk Muzigi Sanatcilarimiz 2011

Mp3 Indir Mp3 Yukle Album Indir Mp3 Download Bedava Mp3 Indir Yeni Album Indir Mp Haziran 2010

Alevi Turkuleri Zeynel Kenan Gizli Sevdam

Turk Halk Muzigi Sanatcilarimiz 2011

Alevi Turkuleri Erdogan Emir Hozatin Yollari

Full Album Dinle Yeni Album Son Album 2014 Albumu Turk Halk Muzigi Albumu Sarkilari Turku Dinle 2014

Turk Halk Muzigi Sanatcilarimiz 2011

Baglama Notalari Turku Notalari

Alevi Turkuleri Arif Sag Yine Dertli Dertli Bugun Bize Pir Geldi

Alevi Turkuleri Zeynel Kenan Vardik Yaralandim

Full Album Dinle Yeni Album Son Album 2014 Albumu Turk Halk Muzigi Albumu Sarkilari Turku Dinle 2014

Alevi Turkuleri Enver Celik Agatiriye

Enver Celik Hale Ma Sebeno Alevi Turkuleri

Baglama Notalari Turku Notalari

Sabah Ruzgari Deyis Dinle

Musa Eroglu Mihriban Alevi Turkuleri

Alevi Turkuleri Abidin Biter Elqajiye

Alevi Turkuleri Enver Celik Wengi Yeno

Turk Halk Muzigi Sanatcilarimiz 2011

Alevi Turkuleri Enver Celik Hayat Bize Gulecekmis Ne Zaman

Baglama Notalari Turku Notalari

Alevi Turkuleri Tolga Sag Bulbul Ne Otersin

Hareketli Turkuler Muzik Listeleri

Baglama Notalari Turku Notalari


Comments