Dünyaya Bir Daha Gelsem Sevgilim Sözleri

Şu an neden bu kadar geç kaldık diye düşünüyorum sadece ama tekrar dünyaya gelsem yine şu anda olanı ararmbulurum evlenirim. Seni kimselere vermem sen benimsin askim.

Dile Gelen Sozler Kaniveriyor Yurek Iste

Banane gelecekse dÜnyanin sonu bitecekse bitsin artik hayat yolu korkum yok icim rahat huzurla dolu aski yasadim senle bir ÖmÜr boyu.

Dünyaya bir daha gelsem sevgilim sözleri. O zaman en güzel şarkıları söylerdim. Dünyaya bir daha gelsem yine seni severim dediğiniz biri var mı. Ferhat Gocer Dunyaya Bir Daha Gelsem Sevgilim mobil mp3 indir Ferhat Gocer Dunyaya Bir Daha Gelsem Sevgilim cep mp3 indir Ferhat Gocer Dunyaya Bir Daha Gelsem Sevgilim cep müzik indir Ferhat Gocer Dunyaya Bir Daha Gelsem Sevgilim telefona bedava indir.

İnsan bir kere birini sevdi mi onu bir daha hiçbir zaman unutamazmış. Bir daha dünyaya gelsem yine seni severim. Bir Daha GeLsem Su Dunyaya Yine SeNi Severdim Bu A.

Herkes çok ve sık aşık olur. Dünyaya Bir Daha Gelsem Sevgilim Sözleri Dünyaya Bir Daha Gelsem Sevgilim Şarkı Sözü - Bu makaledeki notlar. Ferhat göçer cennet Şarkı sözleri.

Ben az ve ancak bir kez severim. Dunyaya Birdaha Gelsem Sevgilim Arar Bulurum Yine Seni Severim Ferhat Gocer mobil mp3 indir Dunyaya Birdaha Gelsem Sevgilim Arar Bulurum Yine Seni Severim Ferhat Gocer cep mp3 indir Dunyaya Birdaha Gelsem Sevgilim Arar Bulurum Yine Seni Severim Ferhat Gocer cep müzik indir Dunyaya Birdaha Gelsem Sevgilim Arar Bulurum Yine Seni Severim Ferhat Gocer telefona bedava indir. Bilebilseydim bir udun tellerinde sana olan sevgimi anlatmak isterdim.

Cenneti değişmem saçının teline ömrümün yettiği kadar seni severim. Gönlümün bu ömürde seçtiği talihli sensin sevgilim. Yarınlarımda sen olsan ne olur ki bugünlerim ve dünlerim seni özlerken geçti Bir kere daha gelsem dünyaya yeniden seni sever yeniden senin özleminle yanarım.

Unut dediğin kolay değil sorma Sanırım aldandım yıllar sonra Yalan ölürüm inanmam buna. DÜnyaya birdaha gelsem sevgilim. Doğum günün kutlu olsun.

Sevgilim senin özlemin kaybetmeden önce ağlattı beni yokluğun öldürür beni. Doğum günün kutlu olsun. Dünyaya bir daha gelsem ben ben olur muydum önce onu sorsana 0 0.

Dünyaya bir daha gelsem sevgilim arar bulurum yine seni severim. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Bir Daha GeLsem Su Dunyaya Yine SeNi Severdim Bu AskLa.

Dünyaya bir daha gelsem sevgilim arar bulurum yine seni severim dediginiz bir kişi var mı. Bana ne gelecekse dünyanın sonu Bitecekse bitsin artık hayat yolu Korkum yok içim rahat huzurla dolu Aşkı yaşadım senle bir ömür boyu Yüzümdeki çizgilerin bile adı sen Aldığım her nefesin sebebi sen. Seni seviyorum seni seviyorum sevgilim.

Bir değil bin kez seni seçerdim bu dünyaya gelsem iki kere. Dünyaya birdaha gelsem sevgilim Arar bulurum yine seni severim Cenneti degismem sacinin teline. Seni sevdiğime hiç pişman değilim.

YÜzÜmdeki cizgilerin bile adi sen aldigim her nefesin sebebi sen. Ama sevgilim bir daha gelsem dünyaya yine seni severdim. Var sevgilim hatta bida gelim tek onu sevsem yeter bana başka kimseye gerek bile yok 3.

Dünyaya bir daha gelsem sevgilim arar bulurum yine seni severim1232011. Ferhat Göçer Şarkı Sözleri. Allah yazdıysa bozsun karakteri de 5 krş etmez insanlığı da kişiliği de banayaşattıkların ve ahrılma nedenini unutarak söylüyorum ki kolay unutulacak şeyler de değil.

YÜzÜmdeki cizgilerin bile adi sen aldigim her nefesin sebebi sen. Yaşadığımız onca mutluluk için sana teşekkür ederim. Bir de seni hiç unutmayacağım.

DÜNYAYA BİR DAHA GELSEM SEVGİLİM ARAR BULUR YİNE SENİ SEVERİM. Senin özlemin bile dönse bana senin yerini tutar mı hiçbir şey. Kendi portremi resmediyorum çünkü çoğunlukla yalnızım çünkü en iyi tanıdığım insanım.

Aski yasadim senle bir ömür boyu Yüzümdeki cizgilerin bile adi sen Aldigim her nefesin sebebi sen. Dünyaya bir daha gelsem sözleri dünyaya.

Aldatan Sevgiliye Kapak Sozler Yeni Romantik Mesajlar

Music Sarki Sozleri Sarki Cevirileri Lyrics Ferhat Gocer Cennet Sarki Sozu

Muzik Dinle Ve Sozleri Ferhat Gocer Cennet Dinle Sarki Sozleri

Sevgiliye Kapak Sozler Resimli Kapak Sozler Ilk Laf Sokucu

Guzel Sozler Ask Sozleri Anlamli Sozler Ayrilik Sozleri Agustos 2017

Sarkisozlerinette Internet Aleminin En Genis Sarki Sozleri Arsivi Ferhat Gocer Cennet

Anlamli Sozler Ozlu Sozler Guzel Sozler Kisa Guzel Ask Sozleri Aldatma Sozleri

Dile Gelen Sozler Kasim 2014

Romantik Sozler Guzel Sozler Anlamli Sozler Kisa Ask Sevgi Sozleri

Sarki Sozleri Sarki Sozu Sozleri Candan Sozler Sozleri

Sozler Guncel Aralik 2017

Hertelden

Sevgiliye Mutluluk Sozleri Esrarli Sozler

Ferhat Gocer Cennet Sarki Sozleri Tc

Sevgili Ile Ilgili Sozler

En Guzel Mesajlar Eylul 2013

Dini Cennet Sozleri

Seni Seviyorum Sozleri Guzel Sozler

Van Sozleri Orjinal Mesajlar

Vefat Eden Anneye En Guzel Sozler

Cennet Sozleri Soz Hazinesi

Cennet Ile Ilgili Guzel Sozler Soz Dunyasi

Anlamli Ve Guzel Sozler Sevgiliye Cennet Nerede Bilirmisin

Eski Sevgiliye Kapak Sozler Resimli Sozler


Comments