Can Bonomo Dem Sözleri

Dem aydınlandı sahneler Kapandı meyhaneler O gözler bana bir baktı Bir yandı bir söndü şehirler O eller beni bir tuttu Durdu ırmaklar nehirler Bir tutam sevdanı ver Dem Yaşamak sensin madem Al beni çek götür uzaklara Aşk neymiş görsün alem Dem. Can Bonomo Love Me Back Şarkı Sözleri.

Sweden Omg Lena Philipsson Is Back

4621k Followers 467 Following 3029 Posts - See Instagram photos and videos from Can Bonomo canbonomo.

Can bonomo dem sözleri. Can always conquer the oceans Sing with me my children Hop on to my ship Baby Ill make you fly You love me and you know that Baby dont you lie. Bak oyuncaklar var önünde deste deste Hevesle yanan mum sönmez güçsüz bir nefeste Sen korkma yeniden doğar. Can Bonomo Şarkı Sözleri - Dem.

A sailors passion can always conquer the oceans Em Sing with me my children Em Hop on to my ship baby C B Ill make you fly Em You love me and you know that baby C B Dont you lie Em Like me like I like you and say C B naninaninaninaninaa Rastgele. Can Bonomo Dem şarkı sözü Dem аydınlаndı sаhneler Kаpаndı meyhаneler O gözler bаnа bir bаktı Bir yаndı bir söndü şehirler O. Baby dont shut me down Give me aII the Iove I need and III be.

Baby dont shut me down Gıve me all the love I need And Ill be gone I m a lonely. Dem aydınIandı sahneIer Kapandı meyhaneIer O gözIer bana bir baktı Bir yandı bir söndü şehirIer O eIIer beni bir tuttu Durdu ırmakIar nehirIer Bir tutam. Baby dont shut me down.

Can Bonomo Dem Şarkı Sözleri. İlk yorumu siz yapın. Baby love me back today never ever sink my ship and sail away oh oh ah.

Dem hadi gel yanıma Al beni kollarına Şimdilik ayrıyız ama Düştüm yine yollarına Dem bir dokun tenime Deysin elin ellerime Şimdilik ayrıyız ama Yeter benim hasretime. Can Bonomo Bardak Taşıyor Lyrics The praised Can Bonomo from Turkey made the song Bardak Taşıyor available to us in the seventh week of 2019. Can Bonomo Şarkı Sözleri - Güncel ve popüler 60 şarkı sözüne ulaşabilirsiniz.

Can Bonomo - Dem Şarkı Sözleri. Can Bonomonun Avrupa Müzik etiketiyle yayımlanan Hikayem Bitmedi isimli şarkısı video klibiyle MuzikPlay kanalındaKanala Abone Olmak için. Baby Iove me back today Never ever sink my ship and saiI away Oh uh oh.

If you found mistakes please help us by correcting them. Kategori Can Bonomo Etiketler dem. Can Bonomo - Love Me Back Şarkı Sözleri.

Can Saban Şarkı Sözleri. Can Bonomo - Güneş Şarkı Sözleri Sanma acıtmaz dünya seni o kafeste Her gün aynı tebessüm her gün aynı beste Küçük sarhoş musun. Love Me Back Lyrics.

Hop on to my ship baby Ill make you fly You love me and you know that baby dont you lie Like me like I like you. These lyrics are waiting for review. Consisting of fifty seven lines the lyrics of the song is shorter than average in length.

Bir tutam sevdanı ver Dem Yaşamak sensin madem Al beni çek götür uzaklara Aşk neymiş görsün alem. Can Bonomo Şarkı Sözleri. Baby love me back today Never ever sink my ship and sail away Oh uh oh.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Dem aydınlandı sahneler Kapandı meyhaneler O gözler bana bir baktı Bir yandı bir söndü şehirler O eller beni bir tuttu Durdu ırmaklar nehirler. Bir kuş uçar pencereden haber verir ey Ben yanarım bu dağlar bana dar gelir ey Kal evim ol çil çil olsun kaşların Ellerin yastık yorgan sarı saçların Kal gitme fikrim sende Sen bir başkasını sevsen de Var gitme ölürüm o zaman ben Yar gitme ölürüm o zaman ben.

Baby dont shut me down Give me all the love I need and Ill be gone Im a lonely sailor drinking the night away My ship is made from hope shes searching for your bay But you dont care. Kaçılacak yerin yoksa aynalar bile hüzün Aşılacak dağlar önünde bak yolların uzun Küçük mutsuz musun. English 5 Choose translation.

The Lyrics for Umman Dondu by Can Bonomo have been translated into 1 languages. Can Bonomo Love Me Back Lyrics Turkey Eurovision 2012 Love me back sen de beni sev oh hey hey. Baby love me back today Never ever sink my ship and sail away Oh uh oh.

CAN BONOMO Canbonomo.

Leasure Guitar 2021

Can Bonomo Kayboldu Bulunmasi Gerek

Lirikatenim Lyrics Playlist And Music Play

Alt World Watch May 2012

Alt World Watch May 2012

Alt World Watch May 2012

Eurovision 2020 21 Get To Know Eden Alene Israel

Lirikatenim Lyrics Playlist And Music Play

Alt World Watch May 2012

Alt World Watch May 2012

Morkuyu Veeeeee Can Bonomo

Alt World Watch May 2012

Alt World Watch May 2012

Lirikatenim Lyrics Playlist And Music Play

Izlediklerim 4 Yeter Ki Muzik Olsun

Heceses Can Bonomo

Morkuyu Veeeeee Can Bonomo

Eurovision 2020 21 Get To Know Eden Alene Israel

Alt World Watch May 2012

Sanatci Fiyat Listesi

Alt World Watch May 2012

Fg3aconfxvv42m

Alt World Watch May 2012

Alt World Watch May 2012


Comments